Bu Blogda Ara

6 Ekim 2010 Çarşamba

I (L) Malta





























Yazmayalı kaaçççç ay olduuu.Çok yoğun günler geçirdiğimden yazmaya okadar üşendimkii.Bu zamanda okulumu çok şükür bitirebildim vee en önemlisii nişanlandım.İş başvurularına başlamadan önce nişanlımla 20 günlük ingilizce pratik için malta ya gitme kararı aldık.Ilk gıderken çok kuşkularım oldu acaba maltalıların ıngılızcesı çok mu kötü maltaca tüm ülkeye hakimmi falan filan diye kafam çok karışıktı.Bi yandan malta vizesinin ingiltere vizesine oranla daha kolay olduğu içinde maltayı seçtim.Maltada türk öğrencilerin çoğu ec language school a gidiyor.Bizde kayıdımızı ilk ec ye yaptık.Fakat daha sonra öğrendimki.Ec de türk oranı çok fazla olduğu için ve sınıfların sayısı yüksek olduğu için Malta Üniversitesi onaylı Nsts language schoolda karar kıldık.Maltaya varışımızızın anından itibaren büyülendik.Hem ortadoğu mimarisi hem avrupa mimarisini bir arada görmek bizi çok heyecanlandırdı.Daha sonra ise stüdyo bir aparta yerleştik.İlk vardığımız gün sınavlar yapıldı ve sınıflara ayrıldık.Ve okulumuzda sadece 3 türk vardı.sınıfımda 4 kişilikti günde 6 saat özel ders gibi pratik yaptık.Hocalar nelerde eksik olunan konuları not alıyorlar ve yardımcı oluyorlar.Maltada okadar çokkk ispanyol varkiii.İnsan 1 senelik gelse ispanyolcayı bile öğrenir.Heryer ispanyol öğrenci dolu.Nedeni ise ispanya devletinin tüm öğrencileri 3 haftalık maltaya göndermesi.Devlet okul paralarını kendi öduyor ogrencılerın.Sadece ıspanyollar uçak biletini alıyor.
Maltada maltacaya ait hiçbirşey yok.Butun maltalılar harıka ıngılızce konusuyor.Hocalarımız ingilizdi.
Malta çok güvenli bir şehir.Turistleri çok seviyorlar.Karşıdan karşıya geçerken hemen duruyorlar geçmenizi bekliyorlar.Geceleri herkes aileleriyle sahilde sohbet ediyorlar.
Malta otobüsleri çok şirin ve ulaşım en ucuz şey.Bunun yanında malta pahalı bir ülke.Ozellıklede yemekler.
Gece hayatı ise mükemmel.Heryere yürüyerek gidebiliyorsunuz.3 haftalık eğitimde nolcak diye gitttim ama gerçekten nerelerde hatalarım olduğu ve prarik yapmam açısından Malta benim için çok güzel bir deneyim oldu.İnşallah yaza tekrar Malta dayım.Ve sizlerlee bazı resimleri paylaşmak istedi.SEVGİLER..

11 Mayıs 2010 Salı

Hangardan aldığım 19.90 a ayakkabılarım



Geçenlerde 3.90lık babetlere bakmak için hangara gittim.
En pahalı ayakkabılar19.90:).12.90a da gayet güzel dolgu topuklar vardı
Hemde çin malıda değillermiş dediklerine göre.
Hemen 3 babet kaptım ve 19.90 a da annemin ısrarı üzerinede bu ayakkabıyı aldım.
Başta gözüme pek güzel gelmesede.
Dar paça kot ve taytlarla iyi olur diye düşünüyorum.(Bu arada kuyruğum her dakika peşimden koştuğundan hiççç dibimden ayrılmıyor=)

MAC SELECT SHEER/LOOSE



Mac select sheer pudrayı sevgili esracaa nın satış blogundan aldım.
Bu ürünün asıl amacı fondoten üzerine sürülüp cildin parlamaması için.
Bendeki rengi NC40.Açık tenli olmama rağmen transparan pudra olduğundan NC40 bile çok hafif renk veriyor.Ben ise parlaklığı engellemesinden çok Fondoten üzerine çok hafif bir bronzluk sağlamak için kullanıyorum :).
Hepinizi çok öpüyorum..

Bellapierre Makeup Base



Bellapierre ile arkadaşım sayesinde tanıştım.İyiki de tanışmışım
.Bellapierre gözaltı kapatıcısını çok severek kullanıyorum.
Kapatıcılığı gayet güzel.Mineral olmasıda avantaj.
Ve sırada bellapierre nin mineral fondötenini almak var:).

10 Mayıs 2010 Pazartesi

Stila Bronzer.




Stila finishing powder bronzerıda alalı uzun zaman oldu.Blogumla yeni yeni ilgilenmeye başladığımdan anca bugun koyabildim.


Bu ürünüde yine kıvılcımcığımla (cicibebedenciciler.blogspot.com) aldım.Zaten beni baştan çıkaran hep kıvılcım=).


Bronzer olarak değil ama ara sıra allık olarak kullanıyorum.Yapısı çok simli.Ve rengide bi değişik bronz deseniz bronz değil şeftali deseniz şeftali değil.Bu yüzden bana göre bronzer olarak kullanılmaya uygun değil.


.Ama şimdi gözüm Stila Sun Bronzing Powder da.Onun yapısını çok beğendim.Ve benimm olmasını istiyorumm.

Nars Orgasm-Albatros ikilisi


Merhabalarr.Bu aylardan nefret ediyorum.Allerjim iyice artıyor,her tarafım kabarıyor,devamlı gözlerimden yaşlar akıyor.Azcık kafamı dağıtmak için 2 ay önce kıvılcımcığımla aldığım Nars orgasm-albatros ikilisi yorumlarımı sizlerle paylaşmak istedim.Ürünü hemen hemen hepiniz biliyorsunuzdur gerçi.

Efsane olmuş orgasm allık kısmı çok doğal görünüm sağlıyor.Ama maalesef bi türlü sevemedim:/.Ancak pembe-şeftali tonlu bişeyler giyince kıyafetime uysun diye zorla sürüyorum.Ne olursa olsun bronz tonlu allıklardan bir türlü vazgeçemiyorum.

Albatross kısmı ise tek kelimeyle ŞAHANE.Bitince her zaman alacağım ürünlerin başında.Ben allık sürdükten sonra elmacık kemiklerime,burnumun üstüne, çok hafifte göz çevreme uyguluyorum.Veee daha sonraa pırıl pırıl,aydınlık,doğal bir görünüme kavuşmuş oluyorum.Kıvılcımcığım sayesinde albatros ile tanıştım.Vee her sürüşümde albatros aydınlatıcımı dahada çok seviyorum.
Hepinize sevgiler..

8 Mayıs 2010 Cumartesi

Kargo dahil 12 tl ye otantik bileklikler











Merhabalar herkese.Bu otantik bileklikleri annem yapıyor.Dikiş,takı tasarımı.dekorasyonu,resim yapmayı çok çok seviyor.Bende bundan sonra yaptığı tasarımları bloguma koymaya karar verdim.Bilekliklerin kumaşı ipek kumaş,metal kısımları süsleri kararmayan metalden oluşmaktadır.Kar amacı için değil kendisine uğraş olsun diye kargo dahil bu fiyattan koydum.Kumaş,metal kısımları dilediğiniz renk yapılır.




Hepinize sevgiler..