PitaPata Cat tickers

Bu Blogda Ara

11 Mayıs 2010 Salı

Hangardan aldığım 19.90 a ayakkabılarım



Geçenlerde 3.90lık babetlere bakmak için hangara gittim.
En pahalı ayakkabılar19.90:).12.90a da gayet güzel dolgu topuklar vardı
Hemde çin malıda değillermiş dediklerine göre.
Hemen 3 babet kaptım ve 19.90 a da annemin ısrarı üzerinede bu ayakkabıyı aldım.
Başta gözüme pek güzel gelmesede.
Dar paça kot ve taytlarla iyi olur diye düşünüyorum.(Bu arada kuyruğum her dakika peşimden koştuğundan hiççç dibimden ayrılmıyor=)

6 yorum:

SvGLove dedi ki...

Aa bence çok ta güzel durmuş:)Hep merak ediyordum,babetlerin ayakkabıların gerçek görüntüsü,kalitesi nasıl diye?Türkiye'ye gittiğimde ben de uğrayacağım,çin malı ayakkabı aldığımızda kaybettiğimizden fazlasını kaybetmemiş oluruz herhalde,di mi?
Güle güle giy!

cicibebe dedi ki...

bence çok şıklar cnm güle güle kullan :*

HÜRREM TAKI dedi ki...

iyi günlerde kullan ama itiraf edeyimki benim ilgimi çeken daha çok kuyruk oldu:))yerim ben o güzel suratını

modamakyajgüzellkdünyası dedi ki...

svglove cnm 3.90 a aldığım babetler bile inanılmaz rahat.Mutlaka uğra.

Kusucumm teşekkür ederim sçs=)

hürrem takı canımm kuyruğumm çok çok yaramaz hiç dibimden ayrılmıyor.Diş çıkarıyor birde herşeyi ısırma peşinde.

prenses dedi ki...

keşke babetlerinde fotolarını koysaydın fikir edinmiş olurdum:)

modamakyajgüzellkdünyası dedi ki...

prensescim çekerim canımm senin için:)sevgiler