PitaPata Cat tickers

Bu Blogda Ara

10 Mayıs 2010 Pazartesi

Stila Bronzer.




Stila finishing powder bronzerıda alalı uzun zaman oldu.Blogumla yeni yeni ilgilenmeye başladığımdan anca bugun koyabildim.


Bu ürünüde yine kıvılcımcığımla (cicibebedenciciler.blogspot.com) aldım.Zaten beni baştan çıkaran hep kıvılcım=).


Bronzer olarak değil ama ara sıra allık olarak kullanıyorum.Yapısı çok simli.Ve rengide bi değişik bronz deseniz bronz değil şeftali deseniz şeftali değil.Bu yüzden bana göre bronzer olarak kullanılmaya uygun değil.


.Ama şimdi gözüm Stila Sun Bronzing Powder da.Onun yapısını çok beğendim.Ve benimm olmasını istiyorumm.

3 yorum:

cicibebe dedi ki...

güle güle kullan :D hatta bunu bitir benimkini de kullan hehehe :))

modamakyajgüzellkdünyası dedi ki...

hehe saol kuzucum.Amaa kullanamıyorumki sevemedimm bi türlüü değişik bi renk:)

cicibebe dedi ki...

http://cicibebedenciciler.blogspot.com/2010/05/sweet-blog-odulum.html

ödülün var bende fıstık ;)