PitaPata Cat tickers

Bu Blogda Ara

2 Mayıs 2010 Pazar

Keratin Kaynak


1 buçuk ay önce keratin kaynak yaptırdım.Blogumla yeni ilgilenmeye başladığımdan hemen sizlerle paylaşmak istedim.Saçlarım röfleden dolayı çok az uzuyordu.Çıtçıtıda hergün takmaya üşeniyordum.Geçen ağustosta Uzun.saçlar.comdan Yarım ay almıştım.Daha rahat kullanımı olmasına karşın yinede hergün uzun saçlarla uyanmak başkaa diye kaynak yaptırayım dedİm.3 sene önce Boncukkaynak denemem olmuştu.Fakat saçlarım çok karıştığından 10 gün zor dayandım kendim penseyle söktüm.Bu sefer keratin deneyeyim dedim.Tüm olumsuz duyumlarıma karşın kuaförüme gittim.Oda merak etme asıl boncuk kaynak saçı sıkıyor saçın dökülmesine neden oluyor dedi.Ona güvenerek yaptrdım.Çok uzun sevmediğinden dolayıda kestirdim.Ve 1,5 aydır çok çok memnunum.Artık fönsüz dolaşabiliyorum.Vee en önemlisi sabahları uzun saçlarla uyanmak harika bir duygu..

5 yorum:

nermin dedi ki...

cnm saçlarını gule gule kullan ama bence sana küt saçta yakısır cnm ılla uzun dıye dert etme derım deneyebılırsın

gunesyuksel dedi ki...

uzun ve sarı saca bayılırım.. (kendimden belli deil mi:P) bakım cok önemli.. sık işlem yaptırdıgın için sacını küstürmüşsün belli ki.. yakısmıs kaynakların, insallah dogalı da olur 1 seneye.. su postumu okudun mu cnım? okursan yararlanırsın.. öptümmm
http://yukselengunesindunyasi.blogspot.com/2010/04/eczacdan-sac-bakm-altn-srlarm.html

modamakyajgüzellkdünyası dedi ki...

nermincim evet kısa saçıda herkes yakıştırıyor ama nolursa olsun vazgeçemiyorum uzun ve sarı saçtan.
Güneşcimm senin saçlarınada bayıldım hemen okuyorum postunu.

cicibebe dedi ki...

fıstıım öncelikle blogunla ilgilenmeye başlamana çok sevindim, ikinci olaraksa saçlarına hastayım zaten biliosun :D güle güle uzat :))

modamakyajgüzellkdünyası dedi ki...

bebeem çok saol.Senin saçların kaynaksızz uzunn zatenn.Muc
k::