PitaPata Cat tickers

Bu Blogda Ara

22 Şubat 2010 Pazartesi

Uzunsaclar.comdan aldığım yarım ayı satıyorum.


Ağustos ayında uzunsaclar.comdan yarım ay aldım çok kullanışlı.Saçımın boyu istediğim gibi olduğu içi bu yüzden satıyorum.Renk jessica nın biraz daha koyu sarısı.Hiç bir işlem yapılmadığı için istenilen renge kolayca gelebilir.Koyu isteyenlerde evde bile kendileri kolayca istedikleri renge getirebilirler.Ürün 45 cm.Jessicada kısa durduğuna aldanmayın bende aa kısadır almam 55cm alaım dedim ama 45 ten öle memnun kaldımki çok uzun bile geldi.Tam gögüs altına geliyor ve düz.Ayrıca çok kolay şekilde alıp dalgalıda yapılıyor.Kesinlikle işlem görmemiş bir saç.

Ben 250 tl ye aldım ama acil satmak istediğimden 150 tl ye satıyorum.Kesinlikle saçları çok gürleştiriyor.Ve kimsenin anlaması mümkün değil.Zaten kaliteyi anlatmama gerek yok uzunsaclar.com bu alanda 1 numara diyebilirim.


Ayrıntılı bilgi ve resim isteyenler maillerini yorumla bırakıp ulaşabilirim.


Hepinize sevgiler..

0 yorum: